vineri, 3 octombrie 2014

Cum era sa-mi rup capul la propriu

      
      80% din accidente se intampla in casa, degeaba ne este noua frica de zborul cu avionul, sa calatorim cu masina, cand poti sa iti rupi capul la propriu in propria sufragerie.  
      Aseara ne uitam in sufragerie la tv,  cu ochii la un film si cu gura pe copila, care escalada carafta canapelei, unde nu are voie sa urce, ca sa nu isi rupa : gatul, mana ori picior...
       Deobicei escalada fara probleme,dar aseara a alunecat cumva se pe carafta direct cu funduletul ei pe capul meu dragalas, eu care statea intinsa, de mi-a clantanit dintii din gura, si mia venit barbia in piept, si trosnit toate oasele capului, de la viteza prinsa in alunecare, a corpului ei care cantareste 22 kg.
    Ea n-a patit nimic, a cazut cu sezutul pe moale, totusi am un cap plapand, o durea mai mult palma pe care i-am tras-o aproape instinctiv dupa cazatura...
     Am adormit, dimineata m-a trezit pe la cinci, am dus-o la gradinita si cand ma intorceam simteam ca am un bolovan in loc de cap si trageam intr-o parte, nici nu lesinam, dar nici mult nu mai aveam.
       Am zis sa fac o vizita la doctor, sa nu cad pe jos, sa umblu si cu capul spart, ca am destule dureri prin zona. Doctorul a ras sarcastic cand a auzit ca mi-a cazut copilul pe cap, dar cand am subliniat ca are 22 kg si-a schimbat atitudinea. Radiografia a confirmat ca nu e nimic grav, iar perfuzia nu mi-a luat nici un gram din durere, abia pastilutele cumparate de la farmacie si-au facut efectul. Mi s-a recomandat si purtarea gulerului cervical 2-3 ore pe zi, pastilute pentru durere si cum nu am avut nimic rupt timp de atatia ani, mai aveam un pic si-mi rupeam capul la propriu din prima.
       Si plus la astea, in urma ekg-ului mi-a recomandat un set de analize : trigliceride si colesterol, si scaderea in greutate...:of pacatele mele kg in exces...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

S-ar putea să îţi placă şi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...